Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Tyrsung - Tylko Olbrzymy, czy może coś więcej?

Tyrsung
Jest to jedna z lodowych wysp, które weszły do świata Tibi w Letnim Update 2007.
Leży w archipelagu Hrodmir, który znajduje się na północ od Mainlandu Tibia.
Ta mała wyspa kryje wiele tajemnic. Niektóre z nich postaram się Wam przybliżyć.



1. NPC Buddel (Jak dostać się na wyspę oraz jak ją opuścić)
Aby dostać się na Tyrsung należy:
  • Posiadać Pacc (Premium Account)
  • Wykonać „Barbarian Test Quest”
  • Wykonać „Ice Island Quest” (konkretnie druga misja)
Po wykonaniu następujących zadań udajemy się na południe Svargrond (najdalej wysunięty na południe kraniec miasta), gdzie znajduje się NPC Buddel. Jest to pijany przewoźnik, więc musisz uważać, żeby nie zdarzyła mu się „pomyłka”. Może on wywieźć Cię na inną wyspę archipelagu. (Wystarczy posiadać Dwarven Ring, lecz jest on naprawdę zbędny, gdyż po Zimowym Update 2007 NPC może przewieść nas omyłkowo do Obozu Barbarzyńców, a zdarza się to naprawdę rzadko)

Gdy już dotrzemy do Buddela piszemy:
Player: Hi
Buddel: Hey big guys. *HICKS*
Player: passage
Buddel: Where are we at the moment? Is this Svargrond? Ahh yes!*HICKS* Where do you want to go?
Player: Tyrsung
Buddel: Give me 50 gold and I bring you to Tyrsung where the Venoran hunters have their settlement. Alright?
Player: yes
W tym momencie tracimy 50 gp i jesteśmy na wyspie (o ile Buddel nie zabłądził).

Aby wrócić z wyspy piszemy:
Player: Hi
Buddel: Hey big guys. *HICKS*
Player: passage
Buddel: Where are we at the moment? Is this Svargrond? NO,*HICKS* it's Tyrsung! Anyway, where do you want to go?
Player: Svargrond
Buddel: Give me 50 gold and I bring you to Svargrond. Alright?
Player: yes
Znów tracimy 50 gp I jestesmy w mieście.

2. Jotunar
Jest to góra prymitywnych, lecz silnych Mroźnych Gigantów (Frost Giant’ów) oraz ich kobiet (Frost Giantess).
Zamieszkują ją one od zalania dziejów, podobno w wieży za Lodowym Mostem ukryte są zwoje z ich największymi odkryciami.


A)Respawn
















Expienie
  • Knight – polecam od 45 poziomu, skilli około 65/65, wcześniej też można próbować, ale nie tak skutecznie. Taktyka: Broń + Tarcza.
    Exp: 35-45k/h (Należy nauczyć się śmigać po respie)
    Kasa: Ojoj tutaj może być różnie, w samej kasie 3-4k/h + Itemki (Glacier Shoes, Shards, Halberd) Na pewno z samej kasy zwróci się koszt expienia.
  • Paladyn – 40 poziom, skille chociaż 70/55 Taktyka: Royal Spears + Tracza.
    Exp: 30-40k/h, Palek ma większy kłopot z giantami.
    Kasa: tak jak u Knighta.
  • Sorcerer/Druid – 27 poziom Taktyka: różdżka + 2 monki (Gianty są odporne na lód)
    Exp: 20-40k/h, w większości zależy od lvla.
    Kasa: Jak wyżej.
3. Statek uciekinierów z Venore.
Na owym statku przybyły tutaj rzezimieszki z Venore, by uciec przed sprawiedliwością.

Na tym statku znajdziemy kilku piratów oraz przemytników, którzy zawzięcie bronią łodzi,
którą Shaman z Nibelor każe sabotować swym uczniom.


Tutaj znajduje się także zejście do Frozen Trench, siedziby Quar „zimnej krwi”, które to żyją w wodach archipelagu Hrodmir.
Aby dostać się do ich siedliska należy wykonać „Explorację Calassy” dla Explorer Society,
ukończyć Ice Island Quest, oraz posiadać Helmet od the Deep.



4. Obóz Piratów
W tym Obozie znajdziemy kilku złoczyńców oraz dwoje przyjaznych nam ludzi.


NPC Zora (punkt 4a)



Handlarka ekwipunkiem,
możemy u niej kupić podstawowe wyposażenie.

NPC Baltim (punkt 4b)


Handlarz Uzbrojeniem, kupi od nas zabraną ciężko rannym przeciwnikom broń.



To by było na tyle.
Acha, nalegam aby nie publikowano mojego poradnika na innych stronach bez mojej zgody.