Wojna robi się coraz nudniejsza? Poexpiłbyś, lecz boisz się, że cię zabiją? Jeżeli tak, ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Przedstawię tutaj kilka koncepcji na bezpieczny exp.
1. VENORE DRAGON LAIR
Jak wiemy multiclient jest nielegalny, dlatego też musimy znaleźć wafla, który zgodzi się nam stanąć na mostku. Jedynym sposobem przedostania się na dragon lair jest zabicie naszego kolegi, który w 100% blokuję jedyną drogę.
Idąc expić musimy stworzyć 'party' z blokującym, a gdy owa osoba je 'opuści' wiemy, że nadchodzą nieproszeni goście. Czynność którą wykonujemy obowiązkowo w jak najszybszym tępie, jest udanie się we wskazane miejsce na screenie, szybkim zabiciu spoczywającego tam smoka oraz daniu EXITA.
2. MAŁPY
Tutaj mamy doczynienia z dość niepewnym sposobem. Podczas gdy ktoś po nas wpadnie, uciekamy do teleportu.
Lecz uwaga! Osoby które nas biją muszą mieć wbite pz, otóż w teleport mogą wejść tylko osoby, które pzta nie mają. Zatem dajemy się zaatakować i wchodzimy w teleport.
Po wejściu w teleport od razu dajemy EXITA.
*Jest to niepewny sposób, dlatego że:
-jest możliwość, że nie wszyscy wbiją na nas pz lub przyjdzie ktoś kogo wcześniej nie było
-po wejściu w teleport mogą być polurowane potwory np. Elder Beholdery
3. POH
Ogólny znany sposób. Mnóstwo Giant Spiderów, a protection zone bardzo blisko.
4. Goroma
3 różne wyspy: gs, hydra i bonebeast isle. W razie massloga lub gdy po nas wpadną mamy blisko do pzta.
BONEBEASTS
GIANT SPIDERS
HYDRAS
O-protection zone
Uwaga, gdy pz jest blokniete (czyt. ktoś stoi na kratce), można rownież wejść w tp, a one automatycznie przenosi nas do pzta.
5. Demona warlocks
Podobnie jak z dragon lairem. Szukamy kogoś kto stane nam na przejściu:
Oczywiście party z blokującym a gdy ten je opuści, biegniemy do miejsca na screenie i dajemy EXIT.
Mało tego, ale postaram się coś jeszcze dodać
also
podziękowania dla piko.
1. VENORE DRAGON LAIR
Jak wiemy multiclient jest nielegalny, dlatego też musimy znaleźć wafla, który zgodzi się nam stanąć na mostku. Jedynym sposobem przedostania się na dragon lair jest zabicie naszego kolegi, który w 100% blokuję jedyną drogę.
Idąc expić musimy stworzyć 'party' z blokującym, a gdy owa osoba je 'opuści' wiemy, że nadchodzą nieproszeni goście. Czynność którą wykonujemy obowiązkowo w jak najszybszym tępie, jest udanie się we wskazane miejsce na screenie, szybkim zabiciu spoczywającego tam smoka oraz daniu EXITA.
2. MAŁPY
Tutaj mamy doczynienia z dość niepewnym sposobem. Podczas gdy ktoś po nas wpadnie, uciekamy do teleportu.
Lecz uwaga! Osoby które nas biją muszą mieć wbite pz, otóż w teleport mogą wejść tylko osoby, które pzta nie mają. Zatem dajemy się zaatakować i wchodzimy w teleport.
Po wejściu w teleport od razu dajemy EXITA.
*Jest to niepewny sposób, dlatego że:
-jest możliwość, że nie wszyscy wbiją na nas pz lub przyjdzie ktoś kogo wcześniej nie było
-po wejściu w teleport mogą być polurowane potwory np. Elder Beholdery
3. POH
Ogólny znany sposób. Mnóstwo Giant Spiderów, a protection zone bardzo blisko.
4. Goroma
3 różne wyspy: gs, hydra i bonebeast isle. W razie massloga lub gdy po nas wpadną mamy blisko do pzta.
BONEBEASTS
GIANT SPIDERS
HYDRAS
O-protection zone
Uwaga, gdy pz jest blokniete (czyt. ktoś stoi na kratce), można rownież wejść w tp, a one automatycznie przenosi nas do pzta.
5. Demona warlocks
Podobnie jak z dragon lairem. Szukamy kogoś kto stane nam na przejściu:
Oczywiście party z blokującym a gdy ten je opuści, biegniemy do miejsca na screenie i dajemy EXIT.
Mało tego, ale postaram się coś jeszcze dodać
also
podziękowania dla piko.