Pojawił się na forum filmik (link), w którym przedstawiony został NPC Zebron - hazardzista czekający na gotówkę naiwnych graczy. Ja przedstawić chcę sposób, dzięki któremu można zwiększyć swoje szanse, na wyskubanie od niego kilku gp.
Jest to kopia mojego postu z tamtego tematu.
Jak grać, aby wygrać
Kilka faktów (początkowy ich brak faktycznie spowodował nieco nieporozumień):
- obstawiać można kwotę od 1 do 99 gp
- w przypadku wygranej dostajesz pięciokrotność obstawionej kwoty (oraz nie tracisz postawionych pieniędzy)
- najlepiej dysponować min kwotą na pełne 21 rund (523 gp)
W poniższym systemie każda szóstka to od 10 do 14 gp na Twoje konto.
Grać trzeba zaczynając od małych kwot, i w każdej kolejnej rundzie w przypadku niepowodzenia obstawiać tak, aby zwróciły się wszystkie zainwestowane do tej pory pieniądze + 10-14 gp zysku.
Tak więc obstawiamy zaczynając od pierwszej linijki (2 gp) i schodzimy coraz niżej za każdym razem, gdy nie wygramy. Gdy trafimy szóstkę i zarobimy, wtedy z powrotem na początek tabelki i od nowa. Jak widać tabelka jest na 21 pozycji, więc dopiero 22 rundy bez szóstki powodują stratę.
tabela poprawiona. okazało się, że podczas wygranej npc nie pobiera opłaty a jedynie daje pięciokrotność postawionej kwoty. Dzięki czemu udało się wydłużyć tabelkę do 21 rund.
Tym samym sposobem da się ułożyć systemy bardziej agresywne, dające np. 15-20 gp zysku przy każdej szóstce, ale wtedy automatycznie mamy system na mniej tur... a te 21 to nie jest tak dużo, przytrafiła mi się dłuższa przerwa, a wtedy ponad 500gp w plecy, co przy zyskach po 10 gp to całkiem sporo i trochę trwa odrabianie.
--------------------------------
dla spragnionych szybkich pieniędzy system na 20gp za każdą szóstkę. Jest na 18 rund więc też całkiem nieźle:
Jest to kopia mojego postu z tamtego tematu.
Jak grać, aby wygrać
Kilka faktów (początkowy ich brak faktycznie spowodował nieco nieporozumień):
- obstawiać można kwotę od 1 do 99 gp
- w przypadku wygranej dostajesz pięciokrotność obstawionej kwoty (oraz nie tracisz postawionych pieniędzy)
- najlepiej dysponować min kwotą na pełne 21 rund (523 gp)
W poniższym systemie każda szóstka to od 10 do 14 gp na Twoje konto.
Grać trzeba zaczynając od małych kwot, i w każdej kolejnej rundzie w przypadku niepowodzenia obstawiać tak, aby zwróciły się wszystkie zainwestowane do tej pory pieniądze + 10-14 gp zysku.
Tak więc obstawiamy zaczynając od pierwszej linijki (2 gp) i schodzimy coraz niżej za każdym razem, gdy nie wygramy. Gdy trafimy szóstkę i zarobimy, wtedy z powrotem na początek tabelki i od nowa. Jak widać tabelka jest na 21 pozycji, więc dopiero 22 rundy bez szóstki powodują stratę.
Kod:
Lp. ile obstawiać ile łącznie wydamy ile zarobimy, jeśli w danym cyklu w danej turze trafimy 1. 2 -2 10 2. 3 -5 13 3. 3 -8 10 4. 4 -12 12 5. 5 -17 13 6. 6 -23 13 7. 7 -30 12 8. 8 -38 10 9. 10 -48 12 10. 12 -60 12 11. 14 -74 10 12. 17 -91 11 13. 21 -112 14 14. 25 -137 13 15. 30 -167 13 16. 36 -203 13 17. 43 -246 12 18. 52 -298 14 19. 62 -360 12 20. 74 -434 10 21. 89 -523 11
Tym samym sposobem da się ułożyć systemy bardziej agresywne, dające np. 15-20 gp zysku przy każdej szóstce, ale wtedy automatycznie mamy system na mniej tur... a te 21 to nie jest tak dużo, przytrafiła mi się dłuższa przerwa, a wtedy ponad 500gp w plecy, co przy zyskach po 10 gp to całkiem sporo i trochę trwa odrabianie.
--------------------------------
dla spragnionych szybkich pieniędzy system na 20gp za każdą szóstkę. Jest na 18 rund więc też całkiem nieźle:
Kod:
Lp. ile obstawiać ile łącznie wydamy ile zarobimy, jeśli w danym cyklu w danej turze trafimy 1. 4 -4 20 2. 5 -9 21 3. 6 -15 21 4. 7 -22 20 5. 9 -31 23 6. 11 -42 24 7. 13 -55 23 8. 15 -70 20 9. 18 -88 20 10. 22 -110 22 11. 26 -136 20 12. 32 -168 24 13. 38 -206 22 14. 46 -252 24 15. 55 -307 23 16. 66 -373 23 17. 79 -452 22 18. 95 -547 23