HiHo
Gdy sobie czytałem forum, spostrzegłem, że są poradniki o wielu miastach,a nie ma o Kazordoonie. Dlatego właśnie postanowilem go napisać. Nie opiszę wszystkich miejsc w Kazordoonie, ani tym bardziej nie powstawiam z nich ssów (sporo by tego wyszło), więc:
PO PIERWSZE - TROCHĘ TEORII
Kazordoon jest miastem zbudowanym i zamieszkanym przez krasnoludy (no i graczy ;p). Krasnoludy wybudowały swe miasto na wielu poziomach wewnątrz wygaslego wulkanu, dlatego z góry przepraszam jak treści z niektórych ssow będą nie zrozumiałe, ponieważ to może być przyczyna przejsc miedzy poziomami
PO DRUGIE... W DROGĘ!
Drogi tłumaczyć nie będę, bo znajduje się ona w tym poradniku.
Gdy już zejdziesz w dół, znajdziesz się w dziwnym miejscu. Pewnie wielu pomyśli, czy to oby napewno miasto.... spojrzenie na blackbord Wam wszystko wyjasni.
Więc idziemy jedyną słuszną drogą, aż do tego momentu.
Najpierw zajmijmy się więzieniem (żeby się później nie wracać). Krasnoludy gdy wybudowały miasto, zamknęły swoich wrogów w więzieniu, aby nie zagrażały miastu... Owi wrogowie są pilnowani przez Krasnoludzkich Straznikow (Dwarf Guard). Respawn w Dwacatrze (tak się nazywa więzienie) jest trochę niżej.
No dobrze, wróćmy do rozwidlenia dróg i tym razem pójdźmy za drogowskazem „To the city”. Jesteśmy na poziomie –3, który jest zbudowany na planie krzyża (trochę swastykę przypomina ). Na końcu wschodniego i północnego skrzydła są schody do góry, które nas zaprowadzą na poziom –2, na którym się skupia prawie cały miejski handel (ale o tym później). Na razie pójdźmy na zachód. Znajdziemy tam schody w dół, którymi dojdziemy do technomancera (chyba troche głuchy... ale za drugim razem odpowiada). U niego tez jest wg mnie dobra kryjówka dla PK - mnie nigdy nie złapali
Gdy będziemy wracać od technomancera (w miejscu gdzie zeszliśmy na dół), warto się udać na północ - mijając farmę grzybów...
...dojdziemy do browaru, w którym rycerze trenują swoje umiejętności, a tak to wyglada od środka.
Gdy wrócimy na główne skrzyżowanie poziomu –3, idąc na północ, natrafimy na Old Mines.
Parowiec jest na najniższym poziomie.
Jeśli pójdziesz dobrą drogą, spotkasz tylko zwykłe Dwarfy, jeśli trochę gorszą to także D Soldiery i Rotwormy.... a jeśli już calkiem pobłądzisz, to nawet Guardy - a i może...
A dla niedowiarków i ciekawych jak Bazyliszek wygląda...
Obecnie o Bazyliszku wiadomo tylko tyle, iż jest on NPC.
Wróćmy do wejścia do Old Mines i udajmy się na północ, gdzie czekają na nas schodki, jedne w dół - drugie w górę. Jak już wcześniej wspomniałem, schody do góry prowadzą na poziom –2, ale najpierw zejdźmy w dół na poziom –4. Gdy tylko zejdziemy mamy 3 drogi, północ, południe i zachód. Pójdźmy na zachód. Drogą tą dojdziemy do świątyni, pod którą znajduje się portal obywatelstwa i cmentarz. Żeby sobie oszczędzić wracania, wejdź w teleport to się znajdziesz na górze ... no chyba ze Ci się Kazz nie podoba
Wracając ze świątynii, przy schodach warto odbić na północ, tu znajdziesz miejsce wielbicieli Dragon Hamów...
... i drogę zasypaną fire fieldami.
Za fire fieldami jest świątynia krasnoludów. W świątynii jest NPC, u którego kupisz pierwszą część blessa Spark of Phoenix.
Wróćmy ponownie do naszych schodków. Idąc na południe, natrafimy na miejsce zabaw...
... a i także na Geomancera u którego można kupić drugą część blessa.
Na tym poziomie znajduje się także Towarzystwo Dzikich Toporow, ale jak już mówiłem, wszystkich miejsc nie opiszę Dobrze, nareszcie na poziom –2.
Tutaj znajdziesz tawernę...
...sklep z pancerzami...
...sklep z bronią...
...sklep z ekwipunkiem...
...a także jubilera i bank.
Pomiędzy drogą od jubilera do sklepu z ekwipunkiem, znajdują się schody. Wchodząc po nich, dojdziesz do takiego magicznego miejsca
którego chyba nie muszę nikomu przedstawiać. A u tego pana w rogu (Lokura, bo przypadkiem w innym rogu, znalazł się inny pan ) kupisz parcele i listy (chociaż listy leżą na ziemi w Old Mines ) Idąc na zachod od depo, natkniesz się na Kazordoon Furniture Store.
Tutaj kupisz meble do swego domku. Na poludnie od sklepu znajduje się Gildia Rycerzy.
Następnie udajmy się trochę na zachód od sklepu z meblami i na pólnoc. Tędy dotrzemy do farm.
Na zachód od wejścia na farmy jest winda.
Na dole można połowić rybki. Winda przenosi gracza o 5 poziomów w dół lub w górę. Pozostałe 3 poziomy można wykorzystać do chwilowego schowania się przed PK - jak nas znajdzie jest to też dobre miejsce do manewrów up - down, więc jak bardzo nie podpadłeś, pewnie mu się znudzi. Na światach Non - PVP można je wykorzystać do pewnej czynności, której nie podam, bo jeszcze dostanę warna za wspieranie bottingu ;]
Wróćmy pod sklep z meblami. Tym razem udajmy się schodkami obok niego do góry. Poziom 0 i +1 pomijam, bo tutaj nic ciekawego nie ma (chociaż nad tym +1 można się zastanawiać ). I tak znajdujemy się na poziomie +2. Tutaj mieści się Gildia Magów
U NPC Sigurda kupisz blanki, manaski i takie tam zabawki, a u Etzela czary. W owej gildii znajdują się schody do miejskiej biblioteki.
Teraz obok gildii wejdźmy na górę. Znajdujemy się na poziomie +3 (same domki) - udajmy się zgodnie z kierunkowskazem.
Gdy już wejdziemy na poziom +4 radzę być ostroznym. Tutaj jest sala Emperora Kruzaka i pilnujący go strażnicy. Tuż przed salą, znajdują się koszary gwardii imperatora i NPC Tulf. A wyżej...
A tu już w sali tronowej.
Za tymi drzwiami na dole (tam gdzie jakiś gracz sobie expi), znajdują się 3 Guardy - gdy je pokonasz możesz zobaczyc skarby imperatora (np. Dragon Scale Legs’y).
Prawdę mówiąc, nie jest to mój domek, co nie zmienia faktu, że mam Dragon Scale Set w depo (pomarzyć dobra rzecz ).
Tu czas naszą wedrowke po Kazordoonie skonczyc Mozesz pojsc gdzie chcesz, lub wyjsc tajemniczym(?) wyjsciem ewakuacyjnym imperatora. Ale poszukaj go sam Droga do niego jest bezpieczna
DROGA DO PAROWCA NA CORMAYE
1. Zaczynamy na poziomie -3 przy wejsciu do Old Mines i idąc tą drogą (jedyna możliwa) schodzimy w dół (mapka przy pkt 3)
2. Znajdziemy sie na poziomie -4 tuż obok drabinki na poziom -3, wchodzimy tam. (mapka raczej nie potrzebna)
3. Idziemy zgodnie z zaznaczoną drogą i schodzimy w dół tam gdzie biała linia się kończy (po drodze głównie Dwarfy, rzadko Roty i Spidery)
4. Schodzimy na poziom -4 i idąc jedyną słuszną drogą docieramy do zejście w dół (po drodze nie ma potworków)
5.Ponownie idąc jedyną słuszną drogą dochodzimy do zejścia (tu już nic się nie respi )
6. Patrz pkt 5.
7. Znajdujemy się na poziomie -7. Idąc jedyną słuszną drogą dochodzimy do zejscia w dół i wejścia w góre, schodzimy na dół (u góry bywa spory resp D Soldierów)
8. Tutaj już nie ma żadnych Dwarfów (tylko NPC na parowcu), jesteś na miejscu
Opisałem tylko jedną z 2 dróg (tę bezpieczniejszą), idąc tą drugą na rozwidleniu w zachodniej części poziomu -3 (tam gdzie szliśmy na północ i w dół) idziemy na południe i w dół, -4 od razu w dół (resp 3 Dwarfów) w dół, -5 tak samo (resp Soldiera) i tak schodzimy na poziom -6 (widać to na mapce w punkcie 6), idziemy na południe i pod zachodnią scianą bedzie dziura (jej nie widać), gdy w nią wejdziemy znajdziemy się na poziomie -7 (to wejście do góry gdzie się Soldziki respią ) Dalej już wiecie.
MAPKI OLD MINES
Więc krótko i na temat - literkami są oznaczone przejścia między poziomami a liczbami respawn potworków
Poziom -3
1 - Respawn Dwarfa
2 - Respawn około 1 - 2 Dwarfów
3 - Respawn Dwarfa i Rotworma
4 - Respawn około 2 Dwarfów i 3 Rotwormów
5 - Na całej długości tego skrzydła spotyka się Spidery i pojedyncze Poison Spidery
6 - W tym miejscu respi się około 6 Poison Spiderów
7 - Respawn Dwarfa
8 - Respawn 2 Dwarfów
P.S. Na tym poziomie pominąłem najgroźniejszego przeciwniki (High levelki przed nim uciekają) który jest przed samym wejściu do Old Mines - chodzi o Rata - no ale koniec żartów i schodzimy na:
Poziom -4
1 - Respawn 2 Dwarfów
Poziom -5
1 - Respawn Dwarfa Soldiera
Poziom -6
Więc najpierw małe wyjaśnienie, czerwonymi kółkami (mało wyraźne ) przy numerkach 6; 7; 11 oznaczone są dziury z Dwarf Guardami. Standardowa dziura wygląda w następujący sposób - na poziomie -7 na małej przestrzeni spotykamy 1 Dwarf Guarda, a niżej jest ich już sporo (oczywiście na dużej przestrzeni). Wyjątek stanowi dziura oznaczona białym kółkiem koło numerku 9 - tam na poziomie -7, na przestrzeni niewiele większej jak w pozostałych dziurach, są 3 Dwarf Guardy (jak żaden dowcipniś nie lurnie nic z dołu )
No ale do dzieła...
W punkcie H jesteśmy witani przez Dwarfa i jego przyjaciela Soldiera
1 - Respawn Dwarfa, a zaraz za nim Rotworm
2 - Respawn Dwarf Soldiera
3 - Respawn Dwarfa Soldiera
4 - Respawn 3 Dwarfów
5 - Respawn Dwarf Soldiera i 2 Rotwormów
6 - Respawn 3 Rotwormów
7 - Respawn Dwarf Soldiera i Rotworma
8 - Dwarf Soldier i Dwarf (przy wejściu do "skrzydła można sie natknąc na 3 Rotwormy)
9 - Respawn 2 Dwarfów
10 - Respawn 1 - 2 Dwarf Soldierów
11 - Respawn Dwarfa i Rotworma
12 - Respawn 1 - 2 Rotwormów
13 - Respawn 1 - 2 Dwarf Soldierów i Rotworma
I - dziura ktorą dojdziemy do parowca na Cormaye
K - dziura ze Slimami, wygląda jak wyżej opisana "standardowa" dziura z Guardami.
1 - Respawn Slime'a
2 - Respawn Slime'a
3 - Respawn 2 Slime'ów
4 - Respawn około 5 Poison Spiderów
P.S - Mapki poziomu -4 i -5 nie są proporcjonalne do reszty - były rozciągnięte w celu zwiększenia ich czytelności.
UWAGA!!! Respawn opisany jest na podstawie moich doświadczeń i obserwacji i może się nie wiele różnić od rzeczywistego
Dwacatra - czyli Kazordoonskie wiezienie
Na wstepie zaznaczam że ten dział przewodnika powstał tylko i wyłacznie dzieki uprzejmości Cichego - wielkie thx (mapa i resp opisane są na podstawie Jego filmow)
Na powierzchni spotykamy: Dwarfy, Dwarf Soldiery, Dwarf Guardy, Cyclopy, Trolle, Minotaury, Mino Archery, Mino Mage'i, Orci, Orc Spearmany, Orc Warriory, Orc Shamany, Orc Berserkery.
1 - Dziura z Orcami: około 5 Berserkerów, 3 Warriory, 1 Shaman
2 - Dziura z Dwarfami: 3 Soldiery i 3 Guardy
3 - Dziura z 3 Cyclopami
4 - Dziura z Minotaurami: 3 Guardy i 3 Mage'i
@Mod Team:
Jakbym mógł prosić o usunięcie tych kiku pierwszych postów (ich istnienie jest raczej zbędne ), byłbym wdzięczny
Gdy sobie czytałem forum, spostrzegłem, że są poradniki o wielu miastach,a nie ma o Kazordoonie. Dlatego właśnie postanowilem go napisać. Nie opiszę wszystkich miejsc w Kazordoonie, ani tym bardziej nie powstawiam z nich ssów (sporo by tego wyszło), więc:
PO PIERWSZE - TROCHĘ TEORII
Kazordoon jest miastem zbudowanym i zamieszkanym przez krasnoludy (no i graczy ;p). Krasnoludy wybudowały swe miasto na wielu poziomach wewnątrz wygaslego wulkanu, dlatego z góry przepraszam jak treści z niektórych ssow będą nie zrozumiałe, ponieważ to może być przyczyna przejsc miedzy poziomami
PO DRUGIE... W DROGĘ!
Drogi tłumaczyć nie będę, bo znajduje się ona w tym poradniku.
Gdy już zejdziesz w dół, znajdziesz się w dziwnym miejscu. Pewnie wielu pomyśli, czy to oby napewno miasto.... spojrzenie na blackbord Wam wszystko wyjasni.
Więc idziemy jedyną słuszną drogą, aż do tego momentu.
Najpierw zajmijmy się więzieniem (żeby się później nie wracać). Krasnoludy gdy wybudowały miasto, zamknęły swoich wrogów w więzieniu, aby nie zagrażały miastu... Owi wrogowie są pilnowani przez Krasnoludzkich Straznikow (Dwarf Guard). Respawn w Dwacatrze (tak się nazywa więzienie) jest trochę niżej.
No dobrze, wróćmy do rozwidlenia dróg i tym razem pójdźmy za drogowskazem „To the city”. Jesteśmy na poziomie –3, który jest zbudowany na planie krzyża (trochę swastykę przypomina ). Na końcu wschodniego i północnego skrzydła są schody do góry, które nas zaprowadzą na poziom –2, na którym się skupia prawie cały miejski handel (ale o tym później). Na razie pójdźmy na zachód. Znajdziemy tam schody w dół, którymi dojdziemy do technomancera (chyba troche głuchy... ale za drugim razem odpowiada). U niego tez jest wg mnie dobra kryjówka dla PK - mnie nigdy nie złapali
Gdy będziemy wracać od technomancera (w miejscu gdzie zeszliśmy na dół), warto się udać na północ - mijając farmę grzybów...
...dojdziemy do browaru, w którym rycerze trenują swoje umiejętności, a tak to wyglada od środka.
Gdy wrócimy na główne skrzyżowanie poziomu –3, idąc na północ, natrafimy na Old Mines.
Parowiec jest na najniższym poziomie.
Jeśli pójdziesz dobrą drogą, spotkasz tylko zwykłe Dwarfy, jeśli trochę gorszą to także D Soldiery i Rotwormy.... a jeśli już calkiem pobłądzisz, to nawet Guardy - a i może...
A dla niedowiarków i ciekawych jak Bazyliszek wygląda...
Obecnie o Bazyliszku wiadomo tylko tyle, iż jest on NPC.
Wróćmy do wejścia do Old Mines i udajmy się na północ, gdzie czekają na nas schodki, jedne w dół - drugie w górę. Jak już wcześniej wspomniałem, schody do góry prowadzą na poziom –2, ale najpierw zejdźmy w dół na poziom –4. Gdy tylko zejdziemy mamy 3 drogi, północ, południe i zachód. Pójdźmy na zachód. Drogą tą dojdziemy do świątyni, pod którą znajduje się portal obywatelstwa i cmentarz. Żeby sobie oszczędzić wracania, wejdź w teleport to się znajdziesz na górze ... no chyba ze Ci się Kazz nie podoba
Wracając ze świątynii, przy schodach warto odbić na północ, tu znajdziesz miejsce wielbicieli Dragon Hamów...
... i drogę zasypaną fire fieldami.
Za fire fieldami jest świątynia krasnoludów. W świątynii jest NPC, u którego kupisz pierwszą część blessa Spark of Phoenix.
Wróćmy ponownie do naszych schodków. Idąc na południe, natrafimy na miejsce zabaw...
... a i także na Geomancera u którego można kupić drugą część blessa.
Na tym poziomie znajduje się także Towarzystwo Dzikich Toporow, ale jak już mówiłem, wszystkich miejsc nie opiszę Dobrze, nareszcie na poziom –2.
Tutaj znajdziesz tawernę...
...sklep z pancerzami...
...sklep z bronią...
...sklep z ekwipunkiem...
...a także jubilera i bank.
Pomiędzy drogą od jubilera do sklepu z ekwipunkiem, znajdują się schody. Wchodząc po nich, dojdziesz do takiego magicznego miejsca
którego chyba nie muszę nikomu przedstawiać. A u tego pana w rogu (Lokura, bo przypadkiem w innym rogu, znalazł się inny pan ) kupisz parcele i listy (chociaż listy leżą na ziemi w Old Mines ) Idąc na zachod od depo, natkniesz się na Kazordoon Furniture Store.
Tutaj kupisz meble do swego domku. Na poludnie od sklepu znajduje się Gildia Rycerzy.
Następnie udajmy się trochę na zachód od sklepu z meblami i na pólnoc. Tędy dotrzemy do farm.
Na zachód od wejścia na farmy jest winda.
Na dole można połowić rybki. Winda przenosi gracza o 5 poziomów w dół lub w górę. Pozostałe 3 poziomy można wykorzystać do chwilowego schowania się przed PK - jak nas znajdzie jest to też dobre miejsce do manewrów up - down, więc jak bardzo nie podpadłeś, pewnie mu się znudzi. Na światach Non - PVP można je wykorzystać do pewnej czynności, której nie podam, bo jeszcze dostanę warna za wspieranie bottingu ;]
Wróćmy pod sklep z meblami. Tym razem udajmy się schodkami obok niego do góry. Poziom 0 i +1 pomijam, bo tutaj nic ciekawego nie ma (chociaż nad tym +1 można się zastanawiać ). I tak znajdujemy się na poziomie +2. Tutaj mieści się Gildia Magów
U NPC Sigurda kupisz blanki, manaski i takie tam zabawki, a u Etzela czary. W owej gildii znajdują się schody do miejskiej biblioteki.
Teraz obok gildii wejdźmy na górę. Znajdujemy się na poziomie +3 (same domki) - udajmy się zgodnie z kierunkowskazem.
Gdy już wejdziemy na poziom +4 radzę być ostroznym. Tutaj jest sala Emperora Kruzaka i pilnujący go strażnicy. Tuż przed salą, znajdują się koszary gwardii imperatora i NPC Tulf. A wyżej...
A tu już w sali tronowej.
Za tymi drzwiami na dole (tam gdzie jakiś gracz sobie expi), znajdują się 3 Guardy - gdy je pokonasz możesz zobaczyc skarby imperatora (np. Dragon Scale Legs’y).
Prawdę mówiąc, nie jest to mój domek, co nie zmienia faktu, że mam Dragon Scale Set w depo (pomarzyć dobra rzecz ).
Tu czas naszą wedrowke po Kazordoonie skonczyc Mozesz pojsc gdzie chcesz, lub wyjsc tajemniczym(?) wyjsciem ewakuacyjnym imperatora. Ale poszukaj go sam Droga do niego jest bezpieczna
DROGA DO PAROWCA NA CORMAYE
1. Zaczynamy na poziomie -3 przy wejsciu do Old Mines i idąc tą drogą (jedyna możliwa) schodzimy w dół (mapka przy pkt 3)
2. Znajdziemy sie na poziomie -4 tuż obok drabinki na poziom -3, wchodzimy tam. (mapka raczej nie potrzebna)
3. Idziemy zgodnie z zaznaczoną drogą i schodzimy w dół tam gdzie biała linia się kończy (po drodze głównie Dwarfy, rzadko Roty i Spidery)
4. Schodzimy na poziom -4 i idąc jedyną słuszną drogą docieramy do zejście w dół (po drodze nie ma potworków)
5.Ponownie idąc jedyną słuszną drogą dochodzimy do zejścia (tu już nic się nie respi )
6. Patrz pkt 5.
7. Znajdujemy się na poziomie -7. Idąc jedyną słuszną drogą dochodzimy do zejscia w dół i wejścia w góre, schodzimy na dół (u góry bywa spory resp D Soldierów)
8. Tutaj już nie ma żadnych Dwarfów (tylko NPC na parowcu), jesteś na miejscu
Opisałem tylko jedną z 2 dróg (tę bezpieczniejszą), idąc tą drugą na rozwidleniu w zachodniej części poziomu -3 (tam gdzie szliśmy na północ i w dół) idziemy na południe i w dół, -4 od razu w dół (resp 3 Dwarfów) w dół, -5 tak samo (resp Soldiera) i tak schodzimy na poziom -6 (widać to na mapce w punkcie 6), idziemy na południe i pod zachodnią scianą bedzie dziura (jej nie widać), gdy w nią wejdziemy znajdziemy się na poziomie -7 (to wejście do góry gdzie się Soldziki respią ) Dalej już wiecie.
MAPKI OLD MINES
Więc krótko i na temat - literkami są oznaczone przejścia między poziomami a liczbami respawn potworków
Poziom -3
1 - Respawn Dwarfa
2 - Respawn około 1 - 2 Dwarfów
3 - Respawn Dwarfa i Rotworma
4 - Respawn około 2 Dwarfów i 3 Rotwormów
5 - Na całej długości tego skrzydła spotyka się Spidery i pojedyncze Poison Spidery
6 - W tym miejscu respi się około 6 Poison Spiderów
7 - Respawn Dwarfa
8 - Respawn 2 Dwarfów
P.S. Na tym poziomie pominąłem najgroźniejszego przeciwniki (High levelki przed nim uciekają) który jest przed samym wejściu do Old Mines - chodzi o Rata - no ale koniec żartów i schodzimy na:
Poziom -4
1 - Respawn 2 Dwarfów
Poziom -5
1 - Respawn Dwarfa Soldiera
Poziom -6
Więc najpierw małe wyjaśnienie, czerwonymi kółkami (mało wyraźne ) przy numerkach 6; 7; 11 oznaczone są dziury z Dwarf Guardami. Standardowa dziura wygląda w następujący sposób - na poziomie -7 na małej przestrzeni spotykamy 1 Dwarf Guarda, a niżej jest ich już sporo (oczywiście na dużej przestrzeni). Wyjątek stanowi dziura oznaczona białym kółkiem koło numerku 9 - tam na poziomie -7, na przestrzeni niewiele większej jak w pozostałych dziurach, są 3 Dwarf Guardy (jak żaden dowcipniś nie lurnie nic z dołu )
No ale do dzieła...
W punkcie H jesteśmy witani przez Dwarfa i jego przyjaciela Soldiera
1 - Respawn Dwarfa, a zaraz za nim Rotworm
2 - Respawn Dwarf Soldiera
3 - Respawn Dwarfa Soldiera
4 - Respawn 3 Dwarfów
5 - Respawn Dwarf Soldiera i 2 Rotwormów
6 - Respawn 3 Rotwormów
7 - Respawn Dwarf Soldiera i Rotworma
8 - Dwarf Soldier i Dwarf (przy wejściu do "skrzydła można sie natknąc na 3 Rotwormy)
9 - Respawn 2 Dwarfów
10 - Respawn 1 - 2 Dwarf Soldierów
11 - Respawn Dwarfa i Rotworma
12 - Respawn 1 - 2 Rotwormów
13 - Respawn 1 - 2 Dwarf Soldierów i Rotworma
I - dziura ktorą dojdziemy do parowca na Cormaye
K - dziura ze Slimami, wygląda jak wyżej opisana "standardowa" dziura z Guardami.
1 - Respawn Slime'a
2 - Respawn Slime'a
3 - Respawn 2 Slime'ów
4 - Respawn około 5 Poison Spiderów
P.S - Mapki poziomu -4 i -5 nie są proporcjonalne do reszty - były rozciągnięte w celu zwiększenia ich czytelności.
UWAGA!!! Respawn opisany jest na podstawie moich doświadczeń i obserwacji i może się nie wiele różnić od rzeczywistego
Dwacatra - czyli Kazordoonskie wiezienie
Na wstepie zaznaczam że ten dział przewodnika powstał tylko i wyłacznie dzieki uprzejmości Cichego - wielkie thx (mapa i resp opisane są na podstawie Jego filmow)
Na powierzchni spotykamy: Dwarfy, Dwarf Soldiery, Dwarf Guardy, Cyclopy, Trolle, Minotaury, Mino Archery, Mino Mage'i, Orci, Orc Spearmany, Orc Warriory, Orc Shamany, Orc Berserkery.
1 - Dziura z Orcami: około 5 Berserkerów, 3 Warriory, 1 Shaman
2 - Dziura z Dwarfami: 3 Soldiery i 3 Guardy
3 - Dziura z 3 Cyclopami
4 - Dziura z Minotaurami: 3 Guardy i 3 Mage'i
@Mod Team:
Jakbym mógł prosić o usunięcie tych kiku pierwszych postów (ich istnienie jest raczej zbędne ), byłbym wdzięczny