Poziom Scrapper to już wyzwanie, nawet dla postaci z 60 poziomem. Unikaj niedoceniania potworów. Są oni silniejsi od swoich "naturalnych" pierwowzorów.
Na tym poziomie areny przyjdzie nam zmierzyć się z:
Avalanche'm, Kreebosh the Exile'm, The Dark Dancerem, The Hagem, Slimem, Grimgor Guteaterem, Drasilla, Spirit of Earthem, Spirit of Waterem oraz Spirit of Fire'm.
Zawartość present box: Baby Seal Doll, Bar of Chocolate, Ice Cream, 10 Candy
Zawartość Backpack: 50 strzałowa runa Great Fireball, 50 strzałowa runa Heavy Magic Missile, 200 Power Bolt, 100 Onyx Arrow
Przede wszystkim zabierz ze sobą Dwarven ring, gdyż dwóch przeciwników potrafi upić(Kreebosh the Exile, The Dark Dancer) a także coś do atakowania niewidzialnych przeciwników (runy o działaniu obszarowym, mag może użyć czarów typu Fire Wave lub energy Wave).
Kreebosh jest najbardziej zaskakującym przeciwnikiem. Razem z 2 przyzwanymi Djinami może zadać ogromne ilości obrażeń w krótkim czasie. Uważaj na stan swojego zdrowia i nie dopuść aby spadło poniżej połowy. Naturalnie, rycerz ma większy margines bezpieczeństwa. Magowie i druidzi nie czujący się pewnie mogą przyspieszyć cały proces. Uaktywnić mana shield i strzelać z run Sudden death.
Ostatni trzej przeciwnicy - duchy żywiołów - znacznie odstają siłą od pozostałej siódemki. Paladyn powinien zrezygnować z biegania na około i zaopatrzyć się w dobrą tarczę oraz Enchanted Spears. Pamiętaj, aby stać do nich na ukos i leczyć się poniżej 400 punktów życia (poniżej 500 w przypadku Spirit of Fire).
Rycerz powinien na dzień dobry rzucić czar Berserk tyle razy na ile pozwala mu zapas many a następnie przejść do atakowana wręcz. Jeżeli walka wręcz się przedłuża zacznij pić Mana Fluidy i ponownie używaj Berserka.
Mag/Druid powinien zabić te 3 duchy jak najszybciej, zanim mana się wyczerpie i stracisz swoją osłonę. Żaden z duchów nie jest odporny na energię a więc lej ile wlezie z Energy Strike. Kiedy pasek many zbliża się do krytycznego poziomu a przeciwnik ciągle ma sporo hp, zaniechaj ataków i zacznij pić Mana Fluidy. W ostateczności możesz zawsze wykończyć przeciwnika z Sudden Death rune.
Na tym poziomie areny przyjdzie nam zmierzyć się z:
Avalanche'm, Kreebosh the Exile'm, The Dark Dancerem, The Hagem, Slimem, Grimgor Guteaterem, Drasilla, Spirit of Earthem, Spirit of Waterem oraz Spirit of Fire'm.
Zawartość present box: Baby Seal Doll, Bar of Chocolate, Ice Cream, 10 Candy
Zawartość Backpack: 50 strzałowa runa Great Fireball, 50 strzałowa runa Heavy Magic Missile, 200 Power Bolt, 100 Onyx Arrow
Przede wszystkim zabierz ze sobą Dwarven ring, gdyż dwóch przeciwników potrafi upić(Kreebosh the Exile, The Dark Dancer) a także coś do atakowania niewidzialnych przeciwników (runy o działaniu obszarowym, mag może użyć czarów typu Fire Wave lub energy Wave).
Kreebosh jest najbardziej zaskakującym przeciwnikiem. Razem z 2 przyzwanymi Djinami może zadać ogromne ilości obrażeń w krótkim czasie. Uważaj na stan swojego zdrowia i nie dopuść aby spadło poniżej połowy. Naturalnie, rycerz ma większy margines bezpieczeństwa. Magowie i druidzi nie czujący się pewnie mogą przyspieszyć cały proces. Uaktywnić mana shield i strzelać z run Sudden death.
Ostatni trzej przeciwnicy - duchy żywiołów - znacznie odstają siłą od pozostałej siódemki. Paladyn powinien zrezygnować z biegania na około i zaopatrzyć się w dobrą tarczę oraz Enchanted Spears. Pamiętaj, aby stać do nich na ukos i leczyć się poniżej 400 punktów życia (poniżej 500 w przypadku Spirit of Fire).
Rycerz powinien na dzień dobry rzucić czar Berserk tyle razy na ile pozwala mu zapas many a następnie przejść do atakowana wręcz. Jeżeli walka wręcz się przedłuża zacznij pić Mana Fluidy i ponownie używaj Berserka.
Mag/Druid powinien zabić te 3 duchy jak najszybciej, zanim mana się wyczerpie i stracisz swoją osłonę. Żaden z duchów nie jest odporny na energię a więc lej ile wlezie z Energy Strike. Kiedy pasek many zbliża się do krytycznego poziomu a przeciwnik ciągle ma sporo hp, zaniechaj ataków i zacznij pić Mana Fluidy. W ostateczności możesz zawsze wykończyć przeciwnika z Sudden Death rune.