Wymagania:
- Ukończony The Counterspell Quest,
- 21 Parceli lub znajomość czaru Levitate,
- 1 White Mushroom,
- 1 Brown Mushroom,
- 1 Green Mushroom,
- 1 Dark Mushroom.
Questa rozpoczynamy na statku, na Goromie. Najpierw musimy przekroczyć magiczną barierę pośrodku wyspy. W tym celu podążamy zgodnie z mapkami (po drodze napotkamy jedynie Island Trolle, Craby, Scorpiona, a na końcu Cobrę):
Teraz musimy udać się wgłąb wulkanu. Idziemy wg mapek. Na początkowym piętrze napotkamy Pirate Ghosty, Pirate Skeletony, Skeletony, Cobry i Scorpiony. Po drodze będziemy musieli używać parceli lub czaru Levitate.
Kontynuujemy podróż do wnętrza krateru. Teraz będziemy musieli uważać na Fire Elementale, Stone Golemy i Fire Devile. Im niżej schodzimy tym jest ich więcej!
Po przejściu ostatniego korytarza schodzimy na dół. Będą tu na nas czekały 2 Necromancery, 2 Bonebeasty, 2 Demon Skeletony i 2 Crypt Shamblery. Po pokonaniu ich idziemy według mapki, unicestwiając po drodze kolejne, wyżej wymienione potwory, do których dołączy również Priestess i Vampire.
Używamy liny, aby dostać się na górę. Będziemy musieli przejść tunel z 4 Crypt Shamblerami.
Po przedostaniu się na górę znajdziemy się na powierzchni wyspy Ramoa.
Teraz będziemy musieli udać się do podziemnego teleportu, znajdującego się na przeciwległym końcu wyspy. Na tym poziomie należy uważać na liczne potwory takie jak Bonebeasty, Demon Skeletony, Scorpiony oraz Crypt Shamblery. W połowie drogi możemy napotkać także Giant Spidera!
Po zejściu po schodach znajdziemy się w takim pomieszczeniu:
Teraz musimy wejść do teleportu po lewej stronie. Przeniesie on nas do pokoju z teleportami na Goromie, tym samym skończymy 1 część questa i odblokujemy sobie dostęp na Ramoę.
Aby rozpocząć 2 fazę questa, należy cofnąć się do pokoju z Necromancerami, a następnie zejść dziurą na dół.
W tym celu wchodzimy w prawy teleport na Goromie i podążamy wg mapek, poznaną wcześniej drogą.
Po zejściu na dół znajdziemy się w pomieszczeniu, na dole którego będziemy musieli odpowiednio umieścić grzyby na platformach tak, jak jest to pokazane na obrazku poniżej.
Wchodzimy w teleport. Znajdziemy się w pomieszczeniu, w którym musimy użyć liny, aby znaleźć się poziom wyżej.
Dalej podążamy zgodnie z mapką uważając po drodze na Quary Scouty (Mantassiny, Pinchery, Predatory, Hydromancery).
Tutaj zmierzymy się z 2 Quara Pincher Scout i z 2 Quara Constrictor Scout.
Przed nami jedna z najtrudniejszych części tego questa, bowiem po pokonaniu Quar i ropnięciu się na górę, znajdziemy się na Talahu - wyspie, na której zamieszkują duże ilości Hydr i innych trudnych do pokonania stworzeń. Już na samym początku spotkamy się oko w oko z 2 Hydrami i 1 Water Elementalem.
Podążamy podaną niżej drogą pełną przeróżnych stworzeń takich, jak Hydry, Water Elementale, Cobry, Slimy i Crocodily. Uważamy także na trudno widoczne dziury, po w padnięciu do których prawdopodobnie zostaniemy otoczeni wieloma potworami, które tam wcześniej wpadły.
Docelowo powinniśmy się znaleźć w takim oto pomieszczeniu:
Tak jak poprzednio wchodzimy w lewy teleport. Odblokowujemy sobie możliwość korzystania z połączenia teleportowego pomiędzy Ramoą i Talahu. Aby kontynuować questa, wchodzimy w prawy teleport. Znajdziemy się w pokoju, w którym chwilę temu byliśmy.
Wchodząc schodami na górę, udajemy się na wyspę i ponownie przedzieramy się przez zastępy Hydr, Water Elementali i innych, słabszych potworów.
Znajdziemy się w dziurze z 3 Quarami Constrictor Scout i z 2 Quara Hydromancer Scout. Gdy już się z nimi rozprawimy, schodzimy na dół.
Dalej podążamy wg mapek.
W tej części podziemi będą na nas czekać 2 Quary Constrictor Scout, 5 Quar Mantassin Scout, 6 Quar Hydromancer Scout, 2 Quary Pincher Scout i 7 Quar Predator Scout i 1 Water Elemental, oczywiście nie wszystkie naraz.
Tutaj swoje legowisko mają 2 Quary Hydromancer Scout i 2 Quary Predator Scout.
Tutaj występują 2 Water Elementale, 2 Hydry, 3 Crocodily i 2 Quary Mantassin Scout.
I na ostatnim odcinku podziemi spotkamy 2 Quary Mantassin Scout, 2 Quary Hydromancer Scout i 3 Quary Constrictor Scout.
Używając liny wydostajemy się na powierzchnię. Znajdziemy się na wyspie Gsów, zwanej Malada.
Teraz udajemy się do ostatniego już pomieszczenia z teleportami. Po drodze zabijamy Giant Spidery, Tarantule i Quary Mantassin Scout.
Po zejściu na dół udajemy się w lewy teleport. Odblokuje nam to możliwość teleportowania się pomiędzy Talahu a Maladą.
Znajdziemy się w pomieszczeniu pod Talahu, po wejściu w lewy teleport znajdziemy się w pokoju pod Ramoą. Znowu wchodzimy w lewy teleport i wychodzimy na górę. Docelowo powinniśmy się znaleźć na Goromie. Teraz wystarczy tylko dojść na statek i cieszyć się z wykonanego questa :-).
Na koniec kilka słów o używaniu teleportów.
W pomieszczeniu na wyspie Goroma mamy tylko 1 teleport po prawej stronie, który doprowadzi nas na Ramoę.
W pomieszczeniu na wyspie Ramoa mamy 2 teleporty. Lewy cofa nas z powrotem na Goromę, natomiast prawy przenosi na Talahu.
W pomieszczeniu na wyspie Talahu również mamy 2 teleporty. Korzystając z lewego dostaniemy się na Ramoę, a prawym przeniesiemy się na Maladę.
W pomieszczeniu na wyspie Malada mamy 2 teleporty. Lewy prowadzi na Talahu. Prawy jest za ścianą, więc na razie nie wiadomo co się za nim kryje.
by Fred Druid of Pacera
- Ukończony The Counterspell Quest,
- 21 Parceli lub znajomość czaru Levitate,
- 1 White Mushroom,
- 1 Brown Mushroom,
- 1 Green Mushroom,
- 1 Dark Mushroom.
Questa rozpoczynamy na statku, na Goromie. Najpierw musimy przekroczyć magiczną barierę pośrodku wyspy. W tym celu podążamy zgodnie z mapkami (po drodze napotkamy jedynie Island Trolle, Craby, Scorpiona, a na końcu Cobrę):
Teraz musimy udać się wgłąb wulkanu. Idziemy wg mapek. Na początkowym piętrze napotkamy Pirate Ghosty, Pirate Skeletony, Skeletony, Cobry i Scorpiony. Po drodze będziemy musieli używać parceli lub czaru Levitate.
Kontynuujemy podróż do wnętrza krateru. Teraz będziemy musieli uważać na Fire Elementale, Stone Golemy i Fire Devile. Im niżej schodzimy tym jest ich więcej!
Po przejściu ostatniego korytarza schodzimy na dół. Będą tu na nas czekały 2 Necromancery, 2 Bonebeasty, 2 Demon Skeletony i 2 Crypt Shamblery. Po pokonaniu ich idziemy według mapki, unicestwiając po drodze kolejne, wyżej wymienione potwory, do których dołączy również Priestess i Vampire.
Używamy liny, aby dostać się na górę. Będziemy musieli przejść tunel z 4 Crypt Shamblerami.
Po przedostaniu się na górę znajdziemy się na powierzchni wyspy Ramoa.
Teraz będziemy musieli udać się do podziemnego teleportu, znajdującego się na przeciwległym końcu wyspy. Na tym poziomie należy uważać na liczne potwory takie jak Bonebeasty, Demon Skeletony, Scorpiony oraz Crypt Shamblery. W połowie drogi możemy napotkać także Giant Spidera!
Po zejściu po schodach znajdziemy się w takim pomieszczeniu:
Teraz musimy wejść do teleportu po lewej stronie. Przeniesie on nas do pokoju z teleportami na Goromie, tym samym skończymy 1 część questa i odblokujemy sobie dostęp na Ramoę.
Aby rozpocząć 2 fazę questa, należy cofnąć się do pokoju z Necromancerami, a następnie zejść dziurą na dół.
W tym celu wchodzimy w prawy teleport na Goromie i podążamy wg mapek, poznaną wcześniej drogą.
Po zejściu na dół znajdziemy się w pomieszczeniu, na dole którego będziemy musieli odpowiednio umieścić grzyby na platformach tak, jak jest to pokazane na obrazku poniżej.
Wchodzimy w teleport. Znajdziemy się w pomieszczeniu, w którym musimy użyć liny, aby znaleźć się poziom wyżej.
Dalej podążamy zgodnie z mapką uważając po drodze na Quary Scouty (Mantassiny, Pinchery, Predatory, Hydromancery).
Tutaj zmierzymy się z 2 Quara Pincher Scout i z 2 Quara Constrictor Scout.
Przed nami jedna z najtrudniejszych części tego questa, bowiem po pokonaniu Quar i ropnięciu się na górę, znajdziemy się na Talahu - wyspie, na której zamieszkują duże ilości Hydr i innych trudnych do pokonania stworzeń. Już na samym początku spotkamy się oko w oko z 2 Hydrami i 1 Water Elementalem.
Podążamy podaną niżej drogą pełną przeróżnych stworzeń takich, jak Hydry, Water Elementale, Cobry, Slimy i Crocodily. Uważamy także na trudno widoczne dziury, po w padnięciu do których prawdopodobnie zostaniemy otoczeni wieloma potworami, które tam wcześniej wpadły.
Docelowo powinniśmy się znaleźć w takim oto pomieszczeniu:
Tak jak poprzednio wchodzimy w lewy teleport. Odblokowujemy sobie możliwość korzystania z połączenia teleportowego pomiędzy Ramoą i Talahu. Aby kontynuować questa, wchodzimy w prawy teleport. Znajdziemy się w pokoju, w którym chwilę temu byliśmy.
Wchodząc schodami na górę, udajemy się na wyspę i ponownie przedzieramy się przez zastępy Hydr, Water Elementali i innych, słabszych potworów.
Znajdziemy się w dziurze z 3 Quarami Constrictor Scout i z 2 Quara Hydromancer Scout. Gdy już się z nimi rozprawimy, schodzimy na dół.
Dalej podążamy wg mapek.
W tej części podziemi będą na nas czekać 2 Quary Constrictor Scout, 5 Quar Mantassin Scout, 6 Quar Hydromancer Scout, 2 Quary Pincher Scout i 7 Quar Predator Scout i 1 Water Elemental, oczywiście nie wszystkie naraz.
Tutaj swoje legowisko mają 2 Quary Hydromancer Scout i 2 Quary Predator Scout.
Tutaj występują 2 Water Elementale, 2 Hydry, 3 Crocodily i 2 Quary Mantassin Scout.
I na ostatnim odcinku podziemi spotkamy 2 Quary Mantassin Scout, 2 Quary Hydromancer Scout i 3 Quary Constrictor Scout.
Używając liny wydostajemy się na powierzchnię. Znajdziemy się na wyspie Gsów, zwanej Malada.
Teraz udajemy się do ostatniego już pomieszczenia z teleportami. Po drodze zabijamy Giant Spidery, Tarantule i Quary Mantassin Scout.
Po zejściu na dół udajemy się w lewy teleport. Odblokuje nam to możliwość teleportowania się pomiędzy Talahu a Maladą.
Znajdziemy się w pomieszczeniu pod Talahu, po wejściu w lewy teleport znajdziemy się w pokoju pod Ramoą. Znowu wchodzimy w lewy teleport i wychodzimy na górę. Docelowo powinniśmy się znaleźć na Goromie. Teraz wystarczy tylko dojść na statek i cieszyć się z wykonanego questa :-).
Na koniec kilka słów o używaniu teleportów.
W pomieszczeniu na wyspie Goroma mamy tylko 1 teleport po prawej stronie, który doprowadzi nas na Ramoę.
W pomieszczeniu na wyspie Ramoa mamy 2 teleporty. Lewy cofa nas z powrotem na Goromę, natomiast prawy przenosi na Talahu.
W pomieszczeniu na wyspie Talahu również mamy 2 teleporty. Korzystając z lewego dostaniemy się na Ramoę, a prawym przeniesiemy się na Maladę.
W pomieszczeniu na wyspie Malada mamy 2 teleporty. Lewy prowadzi na Talahu. Prawy jest za ścianą, więc na razie nie wiadomo co się za nim kryje.
by Fred Druid of Pacera