-Ukończony Tibia Tales: Arito's Task Quest
Kiedy ratowaliśmy głowę Arito przed przedwczesnym ścięciem, Muhad zaproponował nam wykonanie pewnego zadania, jeżeli się zgodziliśmy, usłyszymy takie wyjaśnienie:
Dialog
Gracz: yes
Muhad: I appreciate your will to help the sons of the desert. Recently a bunch of thieves have stolen something very valuable fromus. It is a secret the true sons kept for aeons and I am not allowed to tell you about it. ...
Muhad: All we know about the thieves is that they have their hideout somewhere in Ankrahmun. We managed to catch one of them andhe told us that there is a pillar in Ankrahmun with a hidden mechanism. ...
Muhad: If you press the eye of the hawk symbol a secret passage will appear that leads to their hideout. Once inside you have to lookfor a small casket. ...
Muhad: Try to sneak in undetectedly and bring back our treasure as soon as you obtain it. May Daraman hold his protective handover you on your mission. I wish you good luck. ...
Muhad: One last thing before you leave. Take the path behind me and you will get out of our hideout unharmed.
Gracz: Good bye, and may Daraman bless you
Muhad: Please use the back entrance so you don't get in trouble with my people.
Bazę Nomadów możemy opuścić tylnym wyjściem - nie będziemy musieli się ponownie przedzierać przez zastępy nomadów.
Udajemy się do Ankrahmun, konkretniej w to miejsce. Kiedy użyjemy kolumny, zostaniemy przeteleportowani do bazy złodziei.
Zanim zaczniemy rozrabiać, parę wskazówek:
-Nie chodź po rozlanych płynach (woda, wino, mleko)
-Nie przechodź obok śpiących ludzi - obudzą się
-Unikaj oświetlonych obszarów, w miarę możliwości gaś światła.
-Planuj swój każdy krok, nikt cię nie goni.
-Jeżeli zostaniesz wykryty, to po przejściu paru metrów teleportuje cię na zewnątrz. Wejść ponownie możesz dopiero po upływie paru minut.
-Złodzieje nie są dobrym źródłem przedmiotów i doświadczenia, nie warto ich zabijać.
Oto szczegółowa mapka z drogą:
Główne pułapki:
1. Tygrys - musimy poczekać aż przejdzie na północną cześć korytarza i wtedy pociągnąć dźwignię zwalniającą kratę. Oczywiście nie atakujemy go - odgłosy walki zwrócą na nas uwagę.
2. Psy - Żeby nie warczały, rzucamy im szynkę (Ham) do jedzenia.
3. Wschodni korytarz ze światłami - żeby nas nie zauważono, trzeba systematycznie gasić pochodnie.
Jeżeli popełnimy błąd ujrzymy taki komunikat i będziemy musieli iść od początku:
Kiedy już znajdziemy szkatułę Muhada, korzystamy z teleportu i wydostajemy się na zewnątrz:
Wracamy do bazy Nomadów:
Dialog
Gracz: Hello Muhad
Muhad: Welcome back my friend.
Gracz: mission complited
Muhad: I can't believe you made it!! I don't know how to thank you. Take this as a reward and know that I am deeply indebted to you.Come back to me anytime you like my friend.
Gracz: bye
Elvenhair Rope
W pewnych przypadkach jest możliwość dostania tego przedmiotu zamiast 5000gp. Jest to zjawisko losowe i nie odkryto jeszcze praw rządzących nim.
Do Muhada można pójść bez jewel case i tak samo zakończyć zadanie - niektórzy mówią, że właśnie w ten sposób częściej dostaje się Elvenhair Rope.
Jeżeli nie oddaliśmy przedmiotu za pierwszym razem, możemy go potem przynieść jeszcze raz - ale nie dostaniemy nagrody.