| Oznaczenie | Opis |
x
| 2 bramy miejskie które są otwatrze dla każdego. |
o
| Przejścia pomiędzy dzielnicami |
| Foreigner Quarter | Dzielnica obcokrajowców - można tu spotkać przedstawicieli wszystkich tibijskich ras |
1
| Obóz Orków |
| 2 | Obóz Elfów i zejście do Kryształowych Jezior |
| 3 | Obóz Minotaurów |
| 4 | Nabrzeże portowe opanowane przez piratów |
| 17 | Piracki statek który kursuje na Fenrock i Mistrock, NPC Maris |
Arena & Zoo Quarter
| Dzielnica areny i zoo - można tu spotkać wiele egzotycznych zwierząt |
| 5 | Arena walk. |
| Alchemist Quarter | Dzielnica alchemików - region całkowicie zrujnowany przez toksyczny wybuch |
| 6 | Wejście na zrujnowany pagórek |
| 7 | Zejście z pagórka na niebezpieczniejszą część dzielnicy |
| Cemetary Quarter | Dzielnica cmentarna - krypty i groby, opanowane w całości przez nieumarłych |
| 8 | Katedra. W poddaszu zagnieździły się pająki |
| 9 | Sklep z mięsem (NPC Soilance) |
| Magician Quarter | Dzielnica czarodziejów |
| 9 | Terytorium Maridów |
10
| Akademia magiczna |
11
| Terytorium Efretów |
12
| Centrum Badań |
13
| Przestrzeń zamknięta |
14
| Rezydencje Magów |
Sunken Quarter
| Zatopiona dzielnica - NPC Tarak zawiezie nas do jednej z wież wystających z wody |
Factory Quarter
| Dzielnica fabryk - w tej okolicy możemy natknąć się na wiele uszkodzonych urządzeń |
Trade Quarter
| Dawna dzielnica handlowa, opanowana teraz przez różnego rodzaju bandytów |
15
| Latarnia morska opanowana przez zdeprawowanego handlowego barona |
16
| NPC Harlow, który zaufanych podróżników zabierze na wyspę Vengoth |
Inner City
| Centrum miasta. W tej dzielnicy zachował się jeszcze ład i porządek. |