Edron to spora wyspa w kształcie półksiężyca, położona na wschód od kontynentu Tibijskiego. Żeglarze z Thais odkryli ją zaledwie kilka lat temu i wznieśli tu miasto o tej samej nazwie. Jedynie część wyspy została odkryta. W tutejszych górach można się spodziewać bogatych złóż mineralnych, dlatego też Król Tibianus III z Thais silnie wspiera kolonię i namawia swych poddanych do przeprowadzenia się tam. Niektórzy spośród najlepszych magów, szukających odizolowania i zdrowego klimatu wyspy, byli wśród pierwszych osadników. Wznieśli oni siedem wież z kości słoniowej, gdzie mogli w spokoju studiować, i gdzie już wymyślili kilka zaklęć. Jednak Edron oferuje jeszcze więcej, np. nadal nieznane rasy potworów.

Legenda
| Oznaczenie | Opis |
| d | Schody do depo |
| C | Świątynia, NPC Amanda |
| S | Statek |
| B | Bank, NPC Ebenizer |
| P | Poczta, NPC Chrystal |
| f | NPC Pino - latający dywan |
| 1 | Północna brama do portu |
| 2 | Stajnie |
| 3 | NPC Bonifacius - Jedzenie |
| 4 | Sala tronowa gubernatora |
| 5 | Schody do kasyna (Szachy i więcej) |
| 6 | Pasaż handlowy, 3 Sklepy NPC Willard - Kowal NPC Beatrice - Ekwipunek NPC Rudolph - Krawiec |
| 7 | Pola |
| 8 | Jubiler, NPC Iwan |
| 9 | Sklep meblowy Edwarda , NPC Edvard |
| 10 | Monument dla "Ganderat, mighty knight of Edron" (Genderat, wspaniały rycerz Edronu) |
| 11 | Noodles Academy of Modern Magic (NAMM) (Akademia Magii Nowoczesnej Noodle'a) Wieża przedmiotów NPC's Alexander, Thomas, Luna, Sandra |
| 12 | Wieża z różnościami, Młyn, Trening, Fontanny |
| 13 | Wieża spotkań |
| M | Wieża czarów, NPC Puffels, Ursula, Gundralph, Zoltan |
| 14 | Wieża Mieszkalna |
| 16 | Magic Academy Guild Tower |
| 17 | Wejście do Kamiennego Domu |
| 18 | Lekarz |
| 19 | NPC Eremo. Czary dla posiadaczy promocji. |
| 20 | Dom inżyniera, NPC Telas |
| + | Cmentarz |