PoH to tenren na południowy zachód od Venore. Można tam znaleźć masę różnych niebezpiecznych stworów, począwszy od wszelkiego rodzaju minotaurów, poprzed cyklopy i różne formy nieumarłych, na Giant Spiderach skończywszy. Przed wiekami demony i inne nieumarłe stworzenia sforsowały swoją drogę z piekielnych otchłani na powierzchnię. Całemu rejonowi przyniosły zniszczenie, i tylko nieliczne zachowane ruiny są świadkami miasta, które niegdyś tu było. Niestety armie z innych miast przybyły za późno i nie udało się uratować miasta, jednak udało się odesłać demony tam, gdzie ich miejsce. Jednak część nieumarłych zdołała uciec i pozostać w tych okolicach. Dość legend, przejdźmy do opisu terenu.
Legenda
Oznaczenie | Opis |
1 | Klan minotaurów. Można tu spotkać wszystkie rodzaje, począwszy od zwykłych, porzez archery, guardy, a na magach skończywszy. Radzę omijać ten teren daleko z prawej lub lewej strony. |
2 | Dwa Giant Spidery żyją na tej skale. na szczęście nie schodzą na dół. |
3 | Posterunek - w tutejszych 2 niewielkich jaskiniach żyją głównie cyklopy, wspomagane jednak przez minotaury (zwykłe, archery i guardy). |
4 | Dół śmierci - do skorpionów żyjących w tym dole wrzucani są wszyscy schwytani żywcem. |
5 | Nizina - teren tutaj jest niemal niezamieszkały, nie licząc kilku Poison Spiderów, Ghuli i Szkeletonów. Paladyni mogą tutaj lurować Giant Spidery by móc łatwiej manewrować i uciekać przed nimi. |
6 | Wyżyna - ten teren jest patrolowany przez grupę cyklopów i minotaurów wychodzących z jaskini nieopodal. |
7 | Świątynia - tutaj możesz się schronić, gdy zrobi się za trudno. |
8 | Cmentarz - wiele nieumarłych można tutaj spotkać. Na szczęście żadnych Demon Skeletonów. |
9 | Giant Spidery - Dwa Olbrzymie Pająki czekają tutaj na zbłąkanych podróżników. Wcześniej możesz spotkać także Demon Skeletona. |
10 | Dziura z Giant Spiderem - mało widoczna, dzięki czemu można łatwo wpaść do dziury uciekając przed czymś. |
11 | Krzaki - oprócz kilku skorpionów można tu także znaleźć dziurę prowadzącą dojaskini z kilkoma Dragonami i Dragon Lordami. Podobno gdzieś poniżej ktoś zgubił klucz do Knight Watch Tower. |
12 | Posterunek Orków - spora grupa orków, w skład której wchodzą spearmani, shamani, berserkerzy i liderzy patroluje ten teren. |
13 | Leże Smoków - Tutaj rezyduje smok. Ten, kto posiada kilof, może tutaj także wykopać dziurę do większej ilości smoków. Trzeba się przeciągnąć lekko w kierunku południowym nad morzem i kopać. |
14 | Miejsce spotkań łowców - często można tutaj spotkać hunterów. |
15 | Giant Spidery - Co najmniej trzy Giant Spidery można spotkać w tych okolicach. By bezpieczniej polować, luruj je stąd. |
16 | Elfy - Trzy Elf Scouty są tutaj. Pewnie ci elfi zwiadowcy zabłądzili, pokaż im szybszą drogę do domu :) |
17 | Knight Watch Tower - tylko nieliczni Tibijczycy wiedzą, jak się tam dostać. |
18 | Nekrohouse - wbrew nazwie, w tych ruinach nie żyje żaden nekromanta. Można jednak tutaj spotkać wiele różnych nieumarłych, w tym Demon Skeletony. |
19 | Przeklęty cmentarz - można tutaj spotkać Ghule, Skeletony oraz Demon Skeletony. |
20 | Wyspa mgieł - zwana także wyspą druidów, ponieważ tylko druidzi mogą wejść na tą wyspę przez teleport chroniony przez grupę orków (patrz miejsce 12). Na wyspie nie ma żadnych potworów, są za to róże i jabłka. |