Szukaj
Opcje wyszukiwania

Szukaj na forum

Szukaj na Tibia.com

Plains of Havoc

PoH to tenren na południowy zachód od Venore. Można tam znaleźć masę różnych niebezpiecznych stworów, począwszy od wszelkiego rodzaju minotaurów, poprzed cyklopy i różne formy nieumarłych, na Giant Spiderach skończywszy. Przed wiekami demony i inne nieumarłe stworzenia sforsowały swoją drogę z piekielnych otchłani na powierzchnię. Całemu rejonowi przyniosły zniszczenie, i tylko nieliczne zachowane ruiny są świadkami miasta, które niegdyś tu było. Niestety armie z innych miast przybyły za późno i nie udało się uratować miasta, jednak udało się odesłać demony tam, gdzie ich miejsce. Jednak część nieumarłych zdołała uciec i pozostać w tych okolicach. Dość legend, przejdźmy do opisu terenu.


Legenda

Oznaczenie Opis
1Klan minotaurów. Można tu spotkać wszystkie rodzaje, począwszy od zwykłych, porzez archery, guardy, a na magach skończywszy. Radzę omijać ten teren daleko z prawej lub lewej strony.
2Dwa Giant Spidery żyją na tej skale. na szczęście nie schodzą na dół.
3Posterunek - w tutejszych 2 niewielkich jaskiniach żyją głównie cyklopy, wspomagane jednak przez minotaury (zwykłe, archery i guardy).
4Dół śmierci - do skorpionów żyjących w tym dole wrzucani są wszyscy schwytani żywcem.
5Nizina - teren tutaj jest niemal niezamieszkały, nie licząc kilku Poison Spiderów, Ghuli i Szkeletonów. Paladyni mogą tutaj lurować Giant Spidery by móc łatwiej manewrować i uciekać przed nimi.
6Wyżyna - ten teren jest patrolowany przez grupę cyklopów i minotaurów wychodzących z jaskini nieopodal.
7Świątynia - tutaj możesz się schronić, gdy zrobi się za trudno.
8Cmentarz - wiele nieumarłych można tutaj spotkać. Na szczęście żadnych Demon Skeletonów.
9Giant Spidery - Dwa Olbrzymie Pająki czekają tutaj na zbłąkanych podróżników. Wcześniej możesz spotkać także Demon Skeletona.
10Dziura z Giant Spiderem - mało widoczna, dzięki czemu można łatwo wpaść do dziury uciekając przed czymś.
11Krzaki - oprócz kilku skorpionów można tu także znaleźć dziurę prowadzącą dojaskini z kilkoma Dragonami i Dragon Lordami. Podobno gdzieś poniżej ktoś zgubił klucz do Knight Watch Tower.
12Posterunek Orków - spora grupa orków, w skład której wchodzą spearmani, shamani, berserkerzy i liderzy patroluje ten teren.
13Leże Smoków - Tutaj rezyduje smok. Ten, kto posiada kilof, może tutaj także wykopać dziurę do większej ilości smoków. Trzeba się przeciągnąć lekko w kierunku południowym nad morzem i kopać.
14Miejsce spotkań łowców - często można tutaj spotkać hunterów.
15Giant Spidery - Co najmniej trzy Giant Spidery można spotkać w tych okolicach. By bezpieczniej polować, luruj je stąd.
16Elfy - Trzy Elf Scouty są tutaj. Pewnie ci elfi zwiadowcy zabłądzili, pokaż im szybszą drogę do domu :)
17Knight Watch Tower - tylko nieliczni Tibijczycy wiedzą, jak się tam dostać.
18Nekrohouse - wbrew nazwie, w tych ruinach nie żyje żaden nekromanta. Można jednak tutaj spotkać wiele różnych nieumarłych, w tym Demon Skeletony.
19Przeklęty cmentarz - można tutaj spotkać Ghule, Skeletony oraz Demon Skeletony.
20Wyspa mgieł - zwana także wyspą druidów, ponieważ tylko druidzi mogą wejść na tą wyspę przez teleport chroniony przez grupę orków (patrz miejsce 12). Na wyspie nie ma żadnych potworów, są za to róże i jabłka.