Tiquanda to olbrzymia część kontynentu, pokryta w całości dżunglą. Od pustyni oddzielają ją góry Kha’zeel, z których wypływa rzeka Mahaji, która płynie przez dżunglę aż do zachodniego wybrzeża, gdzie jest położone miasto Port Hope. Podczas zwiedzania dżungli, w centrum można tam spotkać bardzo rozwiniętą faunę i florę, która jest zwane Baksha. Zarośnięta jest ona wielkimi drzewami, które pokryte są lianami, wieloma kolorowymi roślinami, grzybami, krzewami oraz drzewami owocowymi. Istnieją pogłoski o mieście zamieszkanym przez małpy, zwanym Banutą, które znajduje się na północy dżungli oraz o rasie zwanej dworkami, którzy zamieszkują południowy obszar zwany Trapwood. Istnieją również opowieści o jaszczurach, mieszkających w mieście Chor na dalekim wschodzie dżungli, niedaleko pustyni Ankrahmun. Nawet odważni krasnoludowie utworzyli niewielki obóz w środkowo-wschodniej części Tiquandy.
Legenda
Oznaczenie | Opis |
1 | Miasto Port Hope |
2 | Trapwood - W tym lesie Dworci rozstawiły swoje sidła. |
3 | Chor - osada założona przez Lizardy. |
4 | Banuta - starożytne miasto opanowane przez Małpy. |
5 | Bagna krokodyli |
6 | Zakazana Kraina. |
7 | Głęboki Las. |
8 | Górskie kryjówki Hydr |
9 | Zejście do kopalni Dwarfów |
10 | Obóz Dwarfów |
11 | Drzewny Most, droga do Ankrahmun |
12 | Kryjówka zabójcy, NPC Vescu |
13 | Dom Driady, NPC Rosemarie |
14 | Święte miejsce Dworców |
15 | Przejście przez góry na dalsze terytorium lizardów |
16 | Wzgórze Wyvern |
17 | Droga do Zakazanej Krainy, NPC The Blind Prophet |
18 | Piramida małpiego mędrca, NPC Hairycles |
19 | Wzgórze Carniphili |
20 | Zejście do jaskiń Żywiołaków Wody |
x | Promy, którymi możemy przypłynąć z Port Hope jeśli zdobyliśmy wysoką rangę w Towarzystwie Łap i Skór |