Misja pierwsza
Aby rozpocząć misję, należy udać się do NPC imieniem Emma, znajdującej się w Carlin
Rozmawiamy z nią:
hi -> join -> yes -> mission
Nasze pierwsze zadanie polega na wykradzeniu książki o magii z biblioteki w Edron. Książkę znajdziemy za zamkniętymi drzwiami w Akademii Magii Noodlesa.
Wracamy do Emmy
hi -> mission -> yes
Misja druga
Pytamy Emmę o misje
hi -> mission
Nasze drugie zadanie polega na zabiciu Black Knight, znajdującego się w swojej recydencji i wyciągnięciu Rotten Heart of a Tree z drzewa, przy tp.
Droga do willi Black Knighta opisana jest w queście Black Knight Quest.
Po zdobyciu serca drzewa wracamy do Emmy
hi -> mission -> yes
Misja trzecia
Pytamy Emmę o misje
hi -> mission
Nasze trzecie zadanie polega na zniszczeniu Iron House znajdującego się w Venore, niedaleko dp. Otrzymane od Emmy robaczki, używamy na dzwiach do magazynu z uzbrojeniem.
Wracamy do Emmy
hi -> mission -> yes
Misja czwarta
Pytamy Emmę o misje
hi -> mission
Naszym zadaniem jest przechwycenie planu nowego statku. Skrzynkę z dokumentacja znajdziemy w stoczni Venore:
Gdy zdobędziemy plan, wracamy do Emmy
hi -> mission -> yes
Misja piąta
Pytamy Emmę o misje
hi -> mission
Naszym zadaniem jest zdobycie Suspicious Papers z Dark Cathedral:
Dokumenty znajdują się w skrzynce, w pokoju na północny zachód.
Gdy zdobędziemy Suspicious Papers, wracamy do Emmy:
hi -> mission -> yes
Misja szósta
Pytamy Emmę o misje
hi -> mission
Nasze kolejne zadanie polega na odnalezieniu księgi. Szukać jej będziemy na Isle of the Kings. Schodzimy na dół, jednak nie do głęboko położonych grot. Książka znajduje się w krypcie a potwory z jakimi musimy się zmierzyć to tylko Ghoul, Skeleton i Demon Skeleton.
Po zdobyciu książki, wracamy do Emmy:
hi -> mission -> yes
Misja siódma
Pytamy Emmę o misje:
hi -> mission
Jest to najtrudniejsze zadanie. Polega na zabiciu Mad Technomancera i przyniesieniu jego brody jako dowodu. Tak, więc udajemy się Kazordoon a następnie poruszamy się według mapki:
Następnie idziemy na północ i w lewo. Przechodzimy przez bramkę i schodzimy na dół. Jesteśmy w głównej sali.
Aby Mad Technomancer się pojawił, musimy przesunąć dźwignie znajdującą się na środku pomieszczenia. Potwór zjawi się w pokoju z wielką ilością Dwarf Henchman, kilkoma Stone Golemami i Mechanical Fighterami.
Najlepszym sposobem na wykonanie tego zadania jest przesunięcie dźwigni i powrót do schodów w jak najszybciej. Następnie lurujemy Mad Technomancera pod schody i staramy się zagonić go do rogu, gdyż jest on bardzo szybki.
Gdy zabijemy Mad Technomancera, zabieramy technomancer beard z jego ciała i wracamy do Emmy:
hi -> mission -> yes
Otrzymujemy paczkę:
You see a mysterious package.
It weighs 10.00 oz.
It bears the seal of the CGB.
Po jej użyciu otrzymujemy nagrodę.
by Fureyka