Wymagany poziom: 80
Nagroda:
Soft Boots,
Backpack of Holding (with Ultimate Healing Rune x10, Sudden Death Rune x10, Explosion x30, HMM x50), 100 Platinum Coins,
Stuffed Dragon,
Frozen Starlight,
Ceremonial Ankh i jeden z przedmiotów:
Arcane Staff/
Avenger/
Arbalest.
Wymagane przedmioty: łopata, lina, kilof, krew, olej, klucz nr: 3700,
Holy Tible,
Dźwignie
Klucz można znaleźć w jaskini nieopodal Venore
Holy Tible można znaleźć w skrzyni, na prawo od Knightwatch Tower.
Jeżeli wcześniej brałeś już Holy Tible, możesz udać się do NPC w POH temple by za opłatą 1000gp móc ponownie zabrać Holy Tible ze skrzyni.
Następnie musisz udać się do tuneli pod Necromances House na POH. Następnie udaj się do małego pomieszczenia na wschodzie i użyj kilofa.
By przejść dalej należy użyć krwi na grobie Goshnara. Zostaniesz teleportowany do pomieszczenia poniżej. Następując na kolorową kładkę zostaniesz przeniesiony na drugą stronę magic walla. By przejść przez kładkę, musisz mieć premium account oraz Holy Tible w plecaku.
Następnie udaj się na wschód, za bramkę levelową.
Idąc dalej znajdziesz zamknięty most. Niestety dźwignia jest stara i zardzewiała, więc będziesz musiał użyć oleju.
Za mostem znajduje się rzeka blokowana przez kamień, oraz jezioro lawy. Użyj kilofa na kamieniu by lawa zamieniła się w zastygłą skorupę byś mógł kontynuować swoją podróż.
Teraz udaj się do północnej dziury po prawej stronie od mostu. Poniżej znajdziesz jaskinię z dużą ilością
Dragon Lordów, które będą bronić dostępu do pierwszej części questu.
Gdy już uporasz się z Dragon Lordami udaj się na wschód do rope place.
Znajdziesz się w pomieszczeniu z 4 ścieżkami.
W tym miejscu każda z czterech profesji musi przejść próbę, by odblokować drogę do Pits of Inferno.
Każda z czterech dróg przeznaczona jest dla poszczególnej profesji. Jeżeli będziesz szedł złą ścieżką, pojawi się ostrzeżenie. Jeżeli pójdziesz niewłaściwą ścieżką do końca, zakończy się to dla Ciebie śmiercią. Na końcu tej drogi znajduje się pułapka (trap), która zabiera 100% HP i powoduje natychmiastową śmierć.
Knight - północna
Druid - północno-wschodnia
Paladin - południowo-wschodnia
Sorcerer - południowa
Uwaga! Każdy krok po płomieniach powoduje utratę 300 HP
Na końcu ścieżki znajduje się miejsce do ropnięcia. Powyżej znajduje się pokój z 3 potworami:
Knight -
2 Diabolic Imp i
1 Spectre
Druid -
1 Spectre,
1 Diabolic Imp i
Nightmare
Paladin -
1 Spectre i
2 Nightmare
Sorcerer -
1 Spectre i
2 Nightmare
Dodatkowo w każdym z pokoi znajduje się dźwignia, którą należy przełączyć by zniknęły ściany ognia, które blokują dalszą drogę.
Gdy już wszystkie ściany ognia zostały usunięte, możesz kontynuować swoją wyprawę.
Masz przed sobą dziury prowadzące do właściwego Pits of Inferno oraz teleport, który przenosi Cię przed ścianami ognia.
Teraz Twoim zadaniem jest usunięcie dwóch głazów blokujących dostęp do drabiny na wschód od rope spotów.
Niestety zadanie nie jest łatwe, gdyż każdej z dźwigni strzegą bestie, które chętnie rozszarpią Cię na kawałki i wchłoną Twoją duszę.
Gdyby, było tego mało, dźwignie należy przełączyć w odpowiedniej kolejności. Do tego ostatnia dźwignia, która usuwa głazy działać będzie tylko przez określony czas po przełączeniu wszystkich poprzednich dźwigni.
Po przejściu do miejsca za głazami znajduje się teleport prowadzący do wyjścia z POI oraz drabina wiodąca do następnej części questu.
Po wejściu drabiną do kolejnego pomieszczenia znajdziesz pokój z kilkoma
Blightwalkerami oraz kolejne 15 dźwigni i książkę z zagadką.
Nie musisz przesuwać tu żadnych dźwigni ponieważ wszystkie są bezużyteczne.
Podziel drużynę na dwie części, jedna zostanie w tym pomieszczeniu, druga uda się dalej.
Idź na północ przełącz najpierw dźwignie po lewej stronie następnie dźwignię po prawej stronie. Gdy to zrobisz będziesz mógł iść dalej na północ do dziury.
Gdy zejdziesz niżej, posuwaj się na północ, następnie na wschód, aż znajdziesz panel który działa jako dźwignia, która uaktywnia drabinę w pokoju z 15 dźwigniami.
Teraz niech druga drużyna wejdzie po drabinie i wybije znajdujące się tam potwory. Gdy już będą tam wszyscy pierwsza drużyna może wracać do pokoju z dźwigniami. Niestety drabina znika po zejściu z płytki, wiec drugą drużynę będzie trzeba ropnąć. Gdy już wszyscy będą w jedynym miejscu możecie udać się wyżej używając rope place nad zejściem w dół po drabinie.
Przed Tobą labirynt z niewidzialnymi teleportami.
Legenda:
X - niewidzialne teleporty, których należy unikać
Użyj tu kilofa i zejdź na dół. Musisz przełączyć dźwignię, która znajduje się we wschodniej części pokoju, by usunąć głaz blokujący dostęp do drabiny. Gdy wejdziesz na górę udaj się na zachód.
Teraz masz do wyboru czy chcesz kontynuować podróż czy wracać do domu. Dziura na północy prowadzi na POH. Południowa prowadzi do bramki levelowej.
Udając się do południowej dziury znajdziesz szkielet a w nim Pirate Backpack z:
Ceremonial Ankh,
Death Ring,
Life Ring,
3 Orichalcum Pearl,
5 White Pearl,
2 Soul Orb, 11 Platinum Coins,
2 runy Sudden Death,
Blank Rune,
3 runy Ultimate Healing i
Mana Potion.
Schodząc w dół po drabinie udaj się na północ. W pewnym punkcie za Tobą pojawi się kamień i zostaniesz teleportowany do innego pokoju. By przepuścić pozostałe osoby musisz przełączać dźwignie, która znajduje się w północnej części pokoju.
Idąc na północ, trafisz do pokoju z teleportami do komnat tronowych Ruthless Seven.
Aby zaliczyć każdy z seali
musisz wejść dwa razy na każdy z tronów.
Pokój tronowy Apocalypse
W tej części questu przyjdzie Ci się zmierzyć z:
Destroyer,
Fury,
Demon,
Juggernaut
Pokój tronowy Ashfalora
W tej części questu przyjdzie Ci się zmierzyć z:
Lich,
Demon,
Undead Dragon
Pokój tronowy Bazira
W tej części questu przyjdzie Ci się zmierzyć z:
Nightmare,
Phantasm,
Demon
By dostać się do komnaty z tronem będziesz musiał przejść przez labirynt.
Legenda:
L - dźwignia, której należy użyć by pojawił się teleport.
Po wejściu w teleport, udaj się dalej, aż trafisz do sali, ze statuami. Idź w kierunku południowym do skarbu. Zostaniesz teleportowany do pomieszczenia, w którym musisz odsłonić lustro i go użyć. Gdy to zrobisz pojawisz się w sali tronowej.
Po zaliczeniu sali wejdź na dywan przed lewym posągiem by opuścić pokój.
Pokój tronowy Infernatila
W tej części questu przyjdzie Ci się zmierzyć z:
Hellfire Fighter,
Hellhound,
Demon
Pokój tronowy Pumina
W tej części questu przyjdzie Ci się zmierzyć z:
Spectre,
Betrayed Wraith,
Demon,
Hand of Cursed Fate
Przed wejściem do sali tronowej będziesz musiał uzyskać pozwolenie poprzez zdobycie odpowiednich formularzy.
Skrypt rozmowy z NPC w odpowiedniej kolejności:
Dialog
A Dead Bureaucrat 1: Hi - Pumin - Twoj nick - Twoja profesja - Pumin
A Dead Bureaucrat 4: Hi - Pumin - Twoj nick - Twoja profesja - 356
A Dead Bureaucrat 3: Hi - Pumin - Twoj nick - Twoja profesja - 145
A Dead Bureaucrat 1: Hi - 411 - no
A Dead Bureaucrat 2: Hi - 287
A Dead Bureaucrat 1: Hi - 411 - yes
A Dead Bureaucrat 3: Hi - 145
A Dead Bureaucrat 4: Hi - 356
A Dead Bureaucrat 1: Hi - 356
Pokój tronowy Verminora
W tej części questu przyjdzie Ci się zmierzyć z:
Defiler,
Plaguesmith,
Son of Verminor,
Blightwalker
Pokój tronowy Tafariel
W tej części questu przyjdzie Ci się zmierzyć z:
Banshee,
Dark Torturer,
Demon,
Lost Soul
Gdy już udało Ci się wykonać wszystkie sale, udaj się na północ pokoju z teleportami. Następnie udaj się przez pułapki do drzwi obok, których stoi NPC. Aby otworzyć, użyj klucza. Teraz udaj się do teleportu i zbierz nagrody.
Teleport wiodący do wyjścia z questu znajduje się w południowo-zachodniej części pomieszczenia z teleportami.
by Fureyka