HP | 35000 | Summon | Niemożliwe |
EXP | 12000 | Convince | Niemożliwe |
Odporny na | Specjalne | Great Smokebomb, Poison Explosion, Energy Explosion, Great Exori, Great Life Drain Bomb, wysysa manę, zatruwa, przywołuje 0-3 Demon, znika | |
Częściowo odporny na | Walka | z dystansu magią | |
Wrażliwy | Odgłosy | NO ONE WILL STOP ME THIS TIME!, THE POWER IS MINE! | |
Loot | Silver Dagger (Normalnie), Two Handed Sword (Normalnie), Thunder Hammer (Normalnie), Double Axe (Normalnie), Fire Axe (Normalnie), Great Axe (Normalnie), Golden Armor (Normalnie), Magic Plate Armor (Normalnie), Golden Legs (Normalnie), Boots of haste (Normalnie), Devil Helmet (Normalnie), Demon Shield (Normalnie), Mastermind Shield (Normalnie), Great Shield (Normalnie), Crystal Ring (Normalnie), Emerald Bangle (Normalnie), Energy Ring (Normalnie), Gold Ring (Normalnie), Snakebite Rod (Normalnie), Necrotic Rod (Normalnie), Platinum Amulet (Normalnie), Silver Amulet (Normalnie), Mind Stone (Normalnie), Talon (Normalnie), 0-76 Small Amethyst (Normalnie), 0-90 Small Diamond (Normalnie), 0-49 Small Emerald (Normalnie), 0-76 Small Ruby (Normalnie), 0-92 Small Sapphire (Normalnie), 0-99 White Pearl (Normalnie), 0-43 Black Pearl (Normalnie), Teddy Bear (Normalnie), Red Tome (Normalnie), Phoenix Shield (Normalnie), Ferumbras Hat (Zawsze), Tempest Shield (Normalnie), 0-8 Soul Orb (Normalnie), Demonrage Sword (Normalnie), Chaos Mace (Normalnie), Vile Axe (Normalnie), Bloody Edge (Normalnie), Abyss Hammer (Normalnie), Queen's Sceptre (Normalnie), Shadow Sceptre (Normalnie), Lightning Legs (Normalnie), Glacier Kilt (Normalnie), 0-10 Giant Shimmering Pearl (Normalnie), Terra Legs (Normalnie), Magma Legs (Normalnie), Spellbook of Mind Control (Normalnie), Spellbook of Dark Mysteries (Normalnie), Spellbook of Lost Souls (Normalnie), Greenwood Coat (Normalnie), Nightmare Blade (Normalnie), Emerald Sword (Normalnie), Hellforged Axe (Normalnie), Obsidian Truncheon (Normalnie), Ornamented Axe (Normalnie), Demonwing Axe (Normalnie), 0-86 Small Topaz (Normalnie), Jade Hammer (Normalnie), Divine Plate (Normalnie), 0-2 Gold Ingot (Normalnie), Spellscroll of Prophecies (Normalnie), Berserker (Normalnie), Skullcrusher (Normalnie), Havoc Blade (Normalnie), Impaler (Normalnie), Runed Sword (Normalnie), Velvet Mantle (Normalnie), 0-270 gold, 0-65 Platinum Coins | ||
Opis | Ferumbras, był niegdyś członkiem społeczeństwa w mieście Thais. Jak się okazało, miał on nikczemne plany dotyczące zniszczenia ów miasta. Po drugim ataku został pokonany i mieszkańcy odetchnęli z ulgą myśląc, że odszedł na zawsze. Ku przerażeniu ludności, Opętany Mag pojawił się znów. Dowiedziawszy się o śmierci swojej córki, wyruszył na Pola Zniszczenia, by ją pomścić. Na szczęście dzielni wojownicy po raz drugi pokonali Ferumbrasa, który po tym wydarzeniu został zapieczętowany w Twierdzy na wyspie Kharos przez Magów z akademii znajdującej się na Edron. Na ową fortecę została założona specjalna bariera utrzymująca tego potwora z dala od społeczeństwa. Ferumbras Citadel jest jednym z najstraszniejszych miejsc w tibijskim świecie. Zanim przyjdzie nam się spotkać z królem tej twierdzy, będziemy musieli pokonać mnóstwo potworów takich jak: Lich, Serpent Spawn, Hydra, Fire Elemental, Dragon Lord, Behemoth, Warlock, Demon, które bezgranicznie służą swemu panu i utrudniają przybyłym wojownikom przedostanie się na najwyższe piętro wieży. Ferumbras niegdyś sterowany był przez jednego z członków Cipsofu - Durina. Posiadał on wiele umiejętności, takich jak przywoływanie Warlocków czy Demonów. Obecnie jest on normalnym potworem o niezwykłej sile. Po raz pierwszy pojawił się na Eterni 21 Sierpnia 2006r. Niestety gracze, którzy próbowali pokonać ów potwora padli ofiarą błędu gry(zbyt dużo osób weszło w teleport i stało na tej samej kratce). Wszyscy ci gracze zostali wyrzuceni z gry i uśmierceni przez króla fortecy. Oficjalnie Ferumbras został pokonany 13 Października 2006r. na Antice. Podpowiedź - ..w okolicy znajdziesz odpowiedź? |
||
Występowanie | Jego wieża na Kharos. | ||
Taktyka | Niezbędnym elementem jest tutaj bardzo silny, liczny i zgrany zespół, w którym nie powinno zabraknąć przynajmniej sześciu blokujących z co najmniej 150 poziomem, gdyż od niego zależna(wystarczająca w tym wypadku) jest nasza liczba punktów życia, aby przeżyć zadawane masowo i jednocześnie ataki Ferumbrasa, jak i przywołane przez niego Demony (0-3). Drugim ogniwem naszej grupy, którego nie może zabraknąć to wysokopoziomowi druidzi, których liczba nie powinna być mniejsza niż ośmiu. Kolejno potrzebujemy również kilkunastu paladynów oraz magów. Pojedyńczy blokerzy od czasu wejścia w teleport do głównego pomieszczenia, gdzie znajduje się Ferumbras, powinni czym prędzej przyciągnąć do siebie przywołane Demony za pomocą czaru Challenge, aby nie zaatakowały shooterów i siocherów. Jeden, a najlepiej dwóch rycerzy powinno bezpośrednio strapować Ferumbrasa przy pomocy innych profesji, używających run Magic Wall tak, aby nie miał on możliwości ucieczki. Każdy druid powinien odpowiadać za każdego brokera, a najlepszą możliwością byłoby, gdyby dwóch kaplanow celtyckich leczyło jednocześnie gracza blokującego Ferumbrasa. Oczywiście czarem leczniczym druidów powinien być Heal Friend, a lecząc, powinni jednocześnie bić Ferumbrasa za pomocą run Sudden Death. Magowie powinni również wykańczać Ferumbrasa za pomocą run Sudden Death oraz powinni stać w bezpiecznej od niego odległości, aby nie utrudniać blokerom zadania. Paladyni powinni używać Assasin Starów i czaru Divine Missile. Gawus neopostman |